• Black Facebook Icon
  • Black YouTube Icon
  • Black Instagram Icon
  • Black Pinterest Icon
  • Twitter

Berluti Gives A Nod To Its Bootmaking بيرلوتي تقدّم إشادة لإرثها العريق في صناعة الأحذية الفاخرة

بيرلوتي تقدّم إشادة لإرثها العريق في صناعة الأحذية الفاخرة

نمط جديد يستهلّ فصل الصيف المقبل



ترفع بيرلوتي الستار على نمط جديد يقدّم إشادة إلى إرث الدار العريق في صناعة الأحذية والمهارة الحرفية العالية. ازدانت المجموعة المؤلفة من الأكسسوارات والحقائب والأحذية الجلدية وبعض الملابس الجاهزة بنمط رؤوس المسامير على كامل القطع.

وهنا لا بدّ من التنويه بأنّ تواجد نمط رؤوس المسامير يعكس حرص كريس فان أش على مزج معايير الحداثة مع القيم الكلاسيكية التي تُعرَف بها الدار. بالعودة إلى الملابس الجاهزة، يبرز جمال النمط الجديد على البدلة الجلدية والسويت شيرت، ما يعزّز بالتالي تطوّر بيرلوتي المستمرّ وتصاميمها المبتكرة. تطغى التقنية الجديدة على تصاميم الأحذية العصية على الزمن، بالإضافة إلى أحدث المنتجات التي طرحتها العلامة على غرار حذاء Alessandro المزوّد برباط والمشهور من بيرلوتي وحذاء Stellar العصري. أما حقيبة ماسنجر Un Jour Gulliver فتلائم شتى المناسبات، وقد طرحتها الدار هذا الموسم بالنمط الجديد لتمنح الرجل المعاصر الأكسسوار المثالي.


Berluti Gives A Nod To Its Bootmaking Legacy This Summer

Introducing A New Surface Design



Berluti reveals a new surface design that pays homage to the house’s rich bootmaking heritage and know-how. A nail-head surface decoration is introduced as an all-over embellishment across a range of leather accessories, bags, footwear and select RTW styles.

The presence of the nail-heads signifies Kris Van Assche’s ongoing fusion of modernity with the classic values of the maison. In ready-to-wear, a leather suit and sweatshirt flaunt the new embellishment, reinforcing Berluti’s continuous evolution and innovative design. The new technique is interpreted across timeless footwear styles as well as more recent launches, including the house’s iconic Alessandrolace up and the modern Stellar. The Un Jour Gulliver, a versatile messenger bag, is reimagined this season with the new surface, offering the perfect accessory for the contemporary gentleman.

JOIN Zafaf MAILING LIST

Tala Center, Salmiya, Kuwait
ABOUT US
SERVICES
JOIN US
STORE
CONTACT US

© 2020 by Nine peas publishing  Zafaf Kuwait, Salmiya Salem Al-Mubarak Street, Tilal Complex